Contentcreatie
Ben je op zoek naar goede content, die mensen echt willen lezen? Maar heb je zelf geen tijd om deze te creëren? Dan kan ik je wellicht helpen. Contentcreatie en contentmarketing is de laatste jaren steeds belangrijker geworden. De strijd om gevonden te worden is hard en het is dan ook niet eenvoudig om je plekje te veroveren op het internet. En tegelijkertijd ook weer wel. Natuurlijk zijn er veel concurrenten, maar je moet ervoor zorgen dat jij je content voor je bezoeker schrijft; waar zoekt mijn bezoeker naar en kan ik die informatie bieden?
“Content die raakt. Dat is wat ik wil en waar ik me voor inzet…”
Gevonden worden in Google
Google is bezig een nieuw format uit te rollen waardoor nog minder organische zoekresultaten worden getoond op de eerste pagina (van 10 naar 5). De rest wordt aangevuld met advertenties en de organische resultaten krijgen langere meta beschrijvingen. Moet je dan adwords kopen om gezien te worden? Dit ligt echt aan je marktsituatie, je wensen om gevonden te worden (op welke zoekwoorden, in welke regio (lokaal, regionaal, nationaal of internationaal?) en de tijd die je hebt om erin te investeren. Persoonlijk hecht ik veel meer waarde aan organische resultaten dan aan de gekochte resultaten/adwords. Als ik zoek sla ik die direct over. Juist omdat ik de beste informatie wil die op natuurlijke wijze omhoog komt en de beste match heeft met mijn zoekopdracht. Dus zo schrijf ik ook voor mijn klanten.
Talen
Naast het creëren van content from scratch, kan ik ook vanuit vertalingen werken om tot nieuwe contentcreatie te komen. Soms hebben bedrijven bijvoorbeeld de content al liggen voor hun Nederlandse website maar moet die nog vertaald worden naar de (nieuwe) Engelse website.
Dus ben jij op zoek naar iemand die de contentcreatie kan overnemen omdat je daar zelf geen tijd voor hebt? Of juist naar iemand die nog eens kan kijken naar hoe goed je huidige teksten op SEO-gebied in elkaar zitten? Neem dan contact met me op.